גולד וורק - כח אדם
 
 
 
 
גולד-וורק מציעה עבודה באילת הכוללת
 מגורים וכלכלה
 
המשרות באתר מעודכנות אחת לשבוע!!
 
לקוח יקר:לגולד-וורק תכנת כח אדם אינטרנטית
 המסוגלת לאתר עבורך מועמדים מכל קצוות הארץ
 בלחיצת עכבר

מחפשת/ת עבודה בחו"ל? לחצ/י כאן
 
 
 
 
זומנתם לראיון עבודה? מספר טיפים בנושא ♦  האם קיים קשר בין קריירה לגאוגרפיה? ♦  היכנסו לעמוד הסקרים שלנו והביעו את דעתכם ♦ רוצים לדעת כמה אתם שווים? ♦ האתר מעודכן אחת לשבוע!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

שירותי מוקד טלפוני

 
גולד-וורק מוקדים: שירותי מוקד טלפוני מבוססי ענן
שירות ללא התחייבות
 
גולד-וורק הינה חברת השמה, כוח אדם ושרותי מיקור חוץ הפועלת מזה חמש עשרה שנים בשוק.
לחברה חמישה סניפים פעילים הממוקמים בירושלים, רמת גן  קרית גת, ערד ואילת.
אנו משרתים מאות לקוחות, חלקם מהחברות המובילות במשק הישראלי.
 
חברתנו מפעילה את "גולד-וורק מוקדים", מוקד שירות ומכירה ייחודי הפועל בטכנולוגיה מבוססת ענן והמאפשרת לך הלקוח גמישות מרבית.
 
 
על שרותי המוקד
 
 
 
 
 
 
מענה אנושי \ שירותי מזכירה 
 
שירות המאפשר לך למקסם את פוטנציאל השיחות הנכנסות למשרדך ובמסגרתו נענה במקומך ובשם העסק שלך לשיחות בזמני עומס או לאחר שעות העבודה, נפעל בהתאם לתסריט שיחה שיסוכם איתך מראש ונעביר אליך מיידית את תוכן הפניה כולל כל הפרטים הנלווים.
 
שירות מענה אנושי מיועד :
 
לכל עסק הפועל בסביבה תחרותית ואשר שיחות הנכנסות אליו יכולות להיות מתורגמות לכסף, חשוב לזכור כי במידה והעסק "מפספס" שיחות נכנסות המתחרים מרוויחים.
 
לחילופין שירות המענה האנושי תומך בקמפיינים פרסומיים שבעקבותיהם מגיעים טלפונים רבים, באתרי אינטרנט המזמינים לקוחות להתקשר בכל שעה,בגיבוי למחלקת המכירות וכו...
 
 
זימון תורים 
 
 
 
 
 
 
שירות המאפשר לעסקים הנקבעים אליהם תורים להתרכז בליבת העיסוק שלהם ולא לבזבז זמן מיותר על כל האופרציה הכרוכה בקביעת התורים, שינויים ביטולים וכו...
 
השירות מתאפשר בשני אופנים :
 
1. ניהול יומן אינטרנטי משותף : במסגרת השירות נעביר אליך שם וסיסמא ליומן אינטרנטי ובו תוכל לציין את הזמנים הנוחים לך לקבלת לקוחותיך, לעדכן, לערוך שינויים וכו.. ואנו נתאם את התורים בהתאם לנוחות האישית שלך, בכל רגע נתון תוכל לראות את מצב התורים שמות הלקוחות וכל שאר הפרטים הרלוונטיים
 
2.ניהול תורים ידני : במסגרת השירות נשוחח עימך טלפונית ונקבל ממך הוראות ולוחות זמנים לקביעת התורים, ניהול  היומן יבוצע על ידינו ובכל רגע נתון ולפי בקשתך נשלח אליך במייל או בפקס את המצב העדכני של התורים
 
שירות מיועד למרפאות, לקוסמטיקאיות, למספרות, לווטרינרים, לכל מגוון המטפלים (מרפאים בעיסוק, מטפלים אלטרנטיביים ועוד...) לעורכי דין,  לקלינאי תקשורת למכוני שמיעה  ועוד לרבים נוספים.
 
 
תיאום פגישות (טלמיטינג) ושירותי מכירה (טלמרקטינג) 
 
 
 
 
 
 
שירות המאפשר לעסקים להגיע לשלב המכירה הסופית מהר יותר.
 
במסגרת השירות נציגי המכירה שלנו יתאמו עבורך או עבור אנשי המכירות שלך פגישות מול לקוחותיך הפוטנציאליים, התוצאה תהיה מכירות מהירות יותר וממוקדות יותר.
 
השירות מיועד  למגוון עסקים רחב שהמכירות שלהם מתבצעות בביתהלקוח לרבות : סוכני ביטוח, מתווכים, חברות בתחום התקשורת , חברות בתחום הציוד המשרדי וכן רבים נוספים.
 
 
אישורי הגעה לארועים ולכנסים 
 
 
 
 
 
 
שירות המאפשר לבעלי שמחות (חתונות, בר מצוות, בריתות ...) או למארגני כנסים להיות בראש שקט ולחסוך כסף רב. (חסכון של אלפי ₪ באי הזמנת מנות לאורחים שלא מתכוונים להגיע לארוע)
 
במסגרת השירות אנו ניצור קשר עם כל משתתף ומשתתף בארוע שלכם ונוודא את הגעתו או אי הגעתו לארוע, כמובן שנעביר אליכם את רשימת המשתתפים בקובץ מסודר הכולל את פרטי המשתתף כפי שנמסרו לנו על ידכם, את תשובתו ואת התאריך בו מסר לנו את התשובה
 
השירות יוכל להתבצע במהירות וביעילות תוך שיתוף פעולה מלא עמכם ועדכונים שוטפים כל העת.
 
השירות מתאפשר במספר אופנים :
 
1.שיחות טלפוניות לאישור בלבד : אתם מעבירים אלינו רשימה ממוחשבת של האורחים שלכם , אנו מתקשרים לכולם ומחזירים לכם תוך זמן קצר רשימה חוזרת עם התשובות המדויקות של המשתתפים , התאריך והשעה בה אישרו או לא אישרו את הגעתם.
 
2.שיחות טלפוניות לאישור בתוספת שליחת SMS  לתזכורת יום או יומיים לפני הארוע (ניתן גם להוסיף משלוח SMS  תודה לאחר הארוע)
 
מוקדי inhouse
 
שירותי מוקד ייחודיים המותאמים ללקוח ובבית הלקוח. (ניתן גם במסגרת שירותי המוקד הרגילים), במסגרת השירות נקים עבורך מוקד במשרדך, נגייס את העובדים ונתפעל את המוקד בהתאם לשירותים הייחודיים שלך ובכפוף לסטנדרטים המקובלים בארגונך.
 
המוקד יוכל לעסוק במגוון נושאים לרבות :שירות לקוחות, תמיכה טכנית, שירותי גביה, סליקת כרטיסי אשראי, שירותי תיאום פגישות ומכירה, שירותי מזכירה וכו...
 
השירות מיועד לכל ארגון אשר במסגרת פעילותו הוא נדרש לשרת או למכור ללקוחותיו.
 
לרבות סוכנויות ביטוח, חברות תקשורת, יבואנים, חברות המפעילות מערך טכנאים, חברות העוסקות בגביה וכו...
 
על הצוות שלנו
 
שירות המוקד הטלפוני של גולד וורק ניתן באמצעות ספקית השירות, חברת CallBiz המובילה טכנולוגית בתחום המענה הטלפוני בישראל.
 
נציגי ונציגות השירות והמכירה שלנו נבחרו בקפידה, לכולם ניסיון עשיר בשירות או מכירה, כולם בעלי תודעת שירות גבוהה, אנו דואגים לתגמל את הנציגים עבור שירות מעולה ועבור זמני שיחות קצרים כאשר המחשבה שעומדת מאחורי מתן התגמול  היא מחד לספק שירות מעולה ללקוחותיך ומאידך לחסוך לך הלקוח זמן וכסף.
 
על הטכנולוגיה שמאחורי שירותי המוקד
 
מדובר בטכנולוגיה הקרויה voice over ip  ובמסגרתה כל שיחות הטלפון הנכנסות והיוצאות עוברות דרך רשת האינטרנט ולא דרך מרכזיות פיסיות, הטכנולוגיה מאפשרת שיחות באיכות גבוהה ביותר כמו גם אפשרויות רבות לניהול ותפעול השירותים השונים הניתנים לך ביעילות ובמהירות.
 
טכנולוגיה זו מאפשרת:
 
1. להקליט שיחות ועל ידי כך לאפשר לך יכולת בקרה ושליטה מעולים

2. הפקת דוחות בכל רגע נתון: דוחות סטטיסטיים לגבי כמות השיחות הנכנסות אליך דרך המוקד, מי התקשר, כמה זמן נמשכו השיחות  וכו...

3. להקים שלוחות חדשות במהירות וללא תלות במיקום הנציג.

4. לספק לך מעגלי המתנה כלומר לצור עבורך תתי שלוחות בהתאם למחלקות שונות בארגונך

5. להשמיע מוסיקת המתנה נעימה בזמן המתנה

6. להקליט פתיח ייחודי עבור העסק שלך

7. מאפשרת לנו ניהול מקסימלית על הנציגים שיעבדו עבורך באמצעות יכולות האזנה לשיחות שיתקבלו עבורך

וכן יכולות רבות ונוספות שהופכות את השירות שלנו לשירות איכותי ומעולה.
 
למה לעבוד דווקא איתנו
 
ובכן הסיבות רבות ומגוונות לרבות:
 
1.שירות ללא התחיבות : בעולם שבו כולם רוצים התחיבות, חלק מהמוקדים הקיימים בשוק מבקשים התחיבות לשנים עשר חודשים, חלקם לחצי שנה וחלקם לשלושה חודשים, אנו ב"גולד-וורק מוקדים" מאמינים שבמידה ותהיה מרוצה מהשירות שלנו תשאר אתנו ולכן אין כל התחיבות או מחויבות מצדך להמשיך את השירות, תוכל לפרוש בכל רגע שתחפוץ בכך.
 
2.שירות ממוקד לטווח קצר: יצאתם לחופשה, למילואים, אתם צריכים גיבוי למסע פרסום לקמפיין שיווקי אנחנו כאן בשבילכם לכל פרק זמן שתרצו
 
3.גמישות תפעולית : הטכנולוגיה שבעזרתה אנו מפעילים את המוקד מאפשרת לנו להוסיף עמדות מענה או נציגים נוספים במידת הצורך בתוך יום עבודה אחד ללא כל תלול במקום מסוים, המשמעות היא שזמני ההמתנה לשיחות שלך יהיו קצרים והשירות מעולה.
 
4.ניסיון: הצוות שלנו בעל ניסיון רב בניהול והקמת מוקדים והוא עומד לשירותך בכל עת.
 
אנו לשירותך ונשמח לענות על כל שאלה.
 

אהד עדי

טל. 6258353 - 02


 
ohad@goldworkgroup.com  callcenter@goldworkgroup.com 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
סניפים:
ירושלים טל': 6258353 - 02,  פתח תקווה טל' :5101514- 03,  ערד טל': 9979948 - 08, אילת טל': 050-2277131, באר שבע טל':