בעלי עסקים? מרגישים שניהול העסק גוזל מכם את רוב הזמן עד שאתם בקושי מוצאים זמן להתפנות לתת שירות לקוחות כמו שהייתם רוצים? הרשו לנו לבשר לכם כי היום כבר יש פתרון! הכירו את התחומים התופסים תאוצה לאחרונה – חברת שירות לקוחות חיצונית, הנותנת מענה אנושי.

שירות לקוחות הוא אחד המושגים הכי חשובים בעולם העסקי. למה? כי בתכלס, לקוחות הם אלה שהופכים עסק טוב לעסק מוצלח מאוד. לאחרונה הבינו בעלי עסקים שיש לשים את הדגש על שירות הלקוחות, ולכן, החליטו לפנות לחברות חיצוניות שיכולות לטפל להם בכל נושא השירות הלקוחות, כך שאף לקוח לא ייצא לא מרוצה.

 

איך זה קורה?

למעשה אותן חברות מסירות מכם את כל הדאגה והטיפול בלקוחות שלכם, ומציעות להם מענה אנושי טלפוני ומקצועי לכל לקוח. כך, הלקוחות שלכם יוכלו להנות משירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר, ואתם יכולים להמשיך לנהל את העסק בראש שקט. המפגש הראשוני של הלקוחות עם העסק שלכם יעבור דרך המענה האנושי של אותן חברות חיצוניות, ובעזרת אנשי מקצוע מנוסים, הם יוכלו לפתור ללקוחות שלכם את הבעיה במידה ויש, לסייע בשימור לקוחות ואפילו לגייס לקוחות חדשים. אין ספק שמדובר במהלך שיתרום רבות לתדמית החברה או העסק שלכם.

 

איך מענה אנושי עובד?

לכל עסק אשר בוחר להשתמש בשירות זה, נכתב תסריט שיחה שונה, בהתאם לצרכים של העסק. כמובן שבתור בעלי העסק תיהיו שותפים לדגשים שיופיעו בתסריט ולהוסיף משפטי מפתח עיקריים שחשוב לכם להגיד ללקוחות. כל זאת תוך תשומת לבד לשינויים וצרכים משתנים במידה שיש. מדובר בתסריטי שיחה דינאמיים לחלוטין.

 

מה כולל שירות המענה האנושי?

ברוב החברות אשר מציעות את שירות המענה האנושי תוכלו למצוא מוקד מענה טלפוני מאויש 24/7, מענה אנושי בפנייה טלפונית מצד הלקוח, אופציה להוספת פתיח אישי מותאם לחברה, מסירת פרטי מידע חיוניים על העסק או על החברה, קבלת הודעות (ממש כמו מזכירה), אופציה לתיאום פגישות ואפילו גביית תשלומים מלקוחות ותמיכה בקמפיינים.

לבסוף, כל ההודעות והשיחות שהגיעו לעסק שלך מהלקוחות השונים, יגיעו אליכם, בעלי העסק, באמצעות מייל או הודעת טקסט. כמובן שתוכלו לבחור האם לקבל כל פנייה באופן מידיי או האם לקבל את כל הפניות במרוכז.

 

מה היתרונות?

שירות מענה אנושי ללקוחות העסק שלכם יכול לתרום לכם רבות, וכמובן גם לעסק עצמו. תזכו בחסכון של אלפי שקלים בחודש בעלויות מזכירה ותרוויחו את כל הלקוחות שלכם ולא תפספסו אף אחד בטענה שלא הספקתם להגיע אליו. תוכלו לאפשר ללקוחות שלכם להגיע אליכם בכל שעות היום ותעניקו להם הרגשה שאתם פה זמינים בשבילם מתי שהם צריכים. מה שעובד נפלא במיוחד ללקוחות בינלאומיים אשר עובדים בשעות אחרות מכם. כל אלה יכולים לתרום לתדמית חיובית עבור העסק שלכם ולמצב אותו ככזה ששם את הלקוח בפרונט, בראש ובראשונה. עסק שאכפת לו מהלקוחות שלו, בהכרח יצליח במכירות ואפילו יגדל בהמשך.

 

מענה אנושי – למי השירות מתאים?

השירות מתאים לעסקים קטנים עד גדולים. כל עסק אשר מעוניין לחסוך בעלויות כוח אדם ולתת לחברה חיצונית לטפל באופן מקצועי בלקוחות שלו. כך שגם אם אתם אתר מכירות אונליין, גם אם אתם מסעדה מצליחה, גם אם אתם משרד עורכי דין, וגם אם אתם מנהלים בכלל עסק מהבית ורוצים להציג ללקוחות שלכם פן מקצועי יותר, תוכלו להשתמש בשירות המענה האנושי ולדעת שהלקוחות שלכם בידיים טובות.